Re: Tylko mój ojciec tak potrafi

Autor: Krzysztof Suszka <"Krzysztof>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 02:10:27 MET

Witam

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale spróbuj pobawić się opcjami w
Explorator > Narzędzia > Opcje folderów > Widok. Po pierwsze jest tam
chaczyk "Zapamiętaj ustawienia wyświetlania każdego folderu", jeśli jest
odznaczony to wszystkie otwierane foldery będę wyglądały tak samo. I teraz
żeby uzyskać taki efekt jak chcesz dla wszystkich folderów to wchodzisz do
jakiegoś folderu, ustawiasz sobie wszystko tak jak chcesz, włączasz tą
zakładkę Widok, odznaczasz ten chaczyk (jeśli był zaznaczony) i wciskasz
przycisk "Zastosuj do wszystkich folderów".

Pozdrawiam
Krzysiek