Tylko mój ojciec tak potrafi

Autor: Mr.Ówa <mrowa_at__usunto_arbuzowa.2a.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 21:03:28 MET

Witam

Mam dosyć specyficzny problem.
Polega on na tym że domyślnie pliki są sortowane wg daty a nie wg nazwy.
Dzieje się tak tylko np. przy dodawaniu załącznika do mejla albo mp3 w
Winampie. Przy zwykłym poruszaniu się po folderach wszystko jest ok.
Przy próbie zmiany sortowania podczas np. dodawania załącznika po
opuszczeniu danego folderu sortowanie ponownie ustawia się na niepożądane.
Jak/gdzie można to zmienić?

Problem powstał po którymś posiedzeniu przed komputerem mojego ojca.
Tylko jemu zdarzają się takie sytuacje - na pytanie jak coś zrobił
odpowiada - nic nie zrobiłem - albo - cośtam nacisnąłem.
Liczę na pomoc :-)

Pozdrawiam

--
Mr.Ówa
"Miej świadomość, możesz robić co chcesz