Karta sieciowa (radiowa) reinstalacja systemu

Autor: Piotrek <pkmail_at_2com.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 23:34:37 MET

Witam,
Posiadam kartę Belkin FSD6001 zainstalowaną w komputerze. W instrukcji
napisano że należy najpierw zainstalować sterowniki a poźniej umieścić w/w
kartę w slocie. Czy przy reinstalacji systemu MUSZĘ zdemontować kartę
fizycznie? Wydaje mi się że zalecenia producenta są na wyrost i wystarczy na
czas instalacji systemu odłączyć kartę od LAN'u ale zwracam się do grupy o
potwierdzenie słuszności mojego toku rozumowania. Pozdrawiam.

Piotrek