Re: Wieszanie systemu i calego kompa - temperarraturolubne

Autor: <aggaz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 09:13:21 MET

> Przeczytalem na nalepce Codegena ze efektywny output to 165W - czy to
> moze byc przyczyna zwisow? Wg tabeli z AMD powinno wystarczyc takiemu
> zestawowi jak ponizej - a moze sie myle?
>
> Win XP SP2
> Processor: AMD Duron 700 (+wielki wiatrak Arctic Cooling warty wiecej
> niz procek, bo z poczatku myslalem ze to wina slabego chlodzenia procka)
> Plyta: ECS K7S5A z LAN
> Zasilacz: Codegen 300W
> Grafika: RIVA TNT 16 MB (wczesniej mialem RIVA 4MB i tez zwiechy)
> Pamiec 256MB SDRAM (noname, ale na innej tez wieszal)
> [...]

U mnie jest tak:
Duron 700
DFI AK74AC
Caviar 160 GB
650 RAM
Ati Radeon 7000 64 MB

I nie ukrywam, że mam zwisy kompa takl jak ty.
Do niedawna problemów nie miałem żadnych, ale wymieniłem dysk i on
janprawdopodbniej się coś gryzie z systemem.

Podejrzewam jeszcze kilka rzeczy które zamierzam sprawdzić:
- oprogramowanie - miałem kiedyś taki przypadek, że sterownik od tunera TV
zawieszał mi cały system
- klawiatura, mysz - miałem już przypadek, że mysz powodowała jakieś zwarcie
na płycie i mi wieszała system
- ustawienia pamięci w BIOS-ie
- biorę też pod uwagę brak chęci współpracy mojej płyty w tym wypasionym
dyskiem

Pozdrawiam