Re: Wieszanie systemu i calego kompa - temperarraturolubne

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 19:01:35 MET

> Zauwazylem, ze czesciej sie to dzieje, gdy:
> 1. wyjdzie sloneczko/zamkne okno - czyli wzrost temperatury.
> 2. mam duzo uruchomionych programow i procesor 100% w uzyciu.

Hmmm... a kiedy wydmuchałeś ostatni raz kurz z zasiłki? :) I reszty
kompa? A zobacz też na elektrolity koło stabilizatorów koło procka. U
mnie jeden podejrzanie się wybrzuszył, choć nic na razie się nie
dzieje. W każdym razie mam na niego oko :)
A codegenek swietnie chodzi jak mu się grile z obu stron powycina i
da wiatraczek Arctic Cooling za jedne 10zł z Allegro (taki z
czujnikiem temperatury i pomiarem obrotów i podłączy się go do
niewykorzystanego na płycie gniazdka)

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***