Re: Wieszanie systemu i calego kompa - temperarraturolubne

Autor: Artur Grossman <NOT-FOR-MAIL_GO_at_www.ar.of.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 16:13:43 MET

Użytkownik Pawel Cern napisał:

> Generalnie podejrzewalbym plyte lub zasilacz, jednak w tym przypadku
> bardziej plyte. Wiem ze ECS wypuscil kiedys wadliwa serie plyt, bodajze
> wlasnie K7S5A.

Przeczytalem na nalepce Codegena ze efektywny output to 165W - czy to
moze byc przyczyna zwisow? Wg tabeli z AMD powinno wystarczyc takiemu
zestawowi jak ponizej - a moze sie myle?

Win XP SP2
Processor: AMD Duron 700 (+wielki wiatrak Arctic Cooling warty wiecej
niz procek, bo z poczatku myslalem ze to wina slabego chlodzenia procka)
Plyta: ECS K7S5A z LAN
Zasilacz: Codegen 300W
Grafika: RIVA TNT 16 MB (wczesniej mialem RIVA 4MB i tez zwiechy)
Pamiec 256MB SDRAM (noname, ale na innej tez wieszal)
Dysk: Barracuda 40GB
CD, CDRW, FDD (bez nich to samo).

--
ArturG