Re: ASUS A7N8X-E-DELUXE

Autor: RaFiB <rfb1_at_op.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 09:41:15 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "doktorek" <qubus@mediclub.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście. Z najnowszym BIOS-em.

> Ten ASUS ma drugą sieciówkę 1GB LAN - może się przydać, a karty takie
> nie są najtańsze. Ma złącze pod kartę WiFi i fajne oprogramowanie do
> stworzenia APC z prostym firewallem (ja kupiłem prawie w cenie samej
> płyty wersję z kartą). No i nie ma wiatraczka na chipsecie, tylko
> solidny radiator - jakby nie patrzył, mniej hałasuje ;-). A tak poza tym
> to niesamowicie stabilna płyta, mimo podkręconego procesora Barton
> 2500&3200 i to na defaultowych napięciach ani razu nie miałem BSOD-a.

Co do złącza to raczej kupować od razu wersję WIFI bo nie sądze żeby
później można było dokupić. Wiatraczek na AN7 żeczywiście jest, ale na
początku nie chałasuje ;). Ja od razu wymieniłem na Zalmana
zapobiegawczo. A co do kręcenia w tej chwili mam podkręconego 2500
mobila 11x213=2342 i chodzi stabilnie, więcej też idzie ale potrzebuję
lepsze chłodzenie, żadnych kłopotów.

pozdr
RaFiB