Re: ASUS A7N8X-E-DELUXE

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 00:40:18 MET

Użytkownik "doktorek" <qubus@mediclub.pl> napisał w wiadomości
news:cmor81$2ts$1@atlantis.news.tpi.pl
> czy ta plyta ASUS A7N8X-E-DELUXE obsluguje AMD SEMPRON 2800 ?

Oczywiście. Z najnowszym BIOS-em.

> Jesli tak to czy kupic ASUS A7N8X-E-DELUXE czy ABIT AN7?

Ten ASUS ma drugą sieciówkę 1GB LAN - może się przydać, a karty takie
nie są najtańsze. Ma złącze pod kartę WiFi i fajne oprogramowanie do
stworzenia APC z prostym firewallem (ja kupiłem prawie w cenie samej
płyty wersję z kartą). No i nie ma wiatraczka na chipsecie, tylko
solidny radiator - jakby nie patrzył, mniej hałasuje ;-). A tak poza tym
to niesamowicie stabilna płyta, mimo podkręconego procesora Barton
2500&3200 i to na defaultowych napięciach ani razu nie miałem BSOD-a.

/odpowiadając zmień px na pl/