Splinter Cell już nie tylko na PC ale i na komórkę

Autor: Anjelica4 <anjelica4_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 09:39:48 MET

Witajcie!

Jestem tu nowa, więc chce od razu Wam coc polecic (zeby sie na wstepie
podlizac ;) )
Znacie moze serwis z gramy na komorki http://nitro.onet.pl ? Ja
osobiscie od niedawna. Ale jestem w szoku. Znalazlam tam gry, ktore do
niedawna byly dostepne tylko i wylacznie na PCty. A teraz spryciulki
mieszcza sie w naszych telefonach. Ja nie moge... Ale ta technika
idzie do przodu...

Wlasnie sciagnelam sobie gre Splinter Cell - jedna z moich ulubionych
z dawnych czasow. Gra sie w nia super. Po chwili zapomina sie ze to
tylko komorka! Naprawde super plynna animacja...

Zobaczcie sobie sami: http://nitro.onet.pl maja tych gier chyba
kilkaset...

A tak w ogole witam Was wszystkich. Bede tu czesto zagladac...

Anjelica4