Re: Radeon 9550 - odswiezanie - problem:( - ROZWIAZANY (was: Radeon 9550 - odswiezanie - problem:()

Autor: Janusz <jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 08:33:49 MET

On Sat, 6 Nov 2004 19:18:11 +0100, klimecki wrote:

> zakladka displays, kliknac przycisk (jakby power) przy obrazku monitora, na
> pierwszej zakladce jest 'korzystaj z kanalu DDC'. Moj moniek nie ma tych
> informacji i tez mialem to 60Hz. Po odptaszeniu opcji i wybraniu 85Hz
> przelaczyl na porzadane odswiezanie.
> Do windozy 98 jest natomiast wpis w rejestrze i odswiezanie dziala po nim
> ok.

BINGO! Dzieki wielkie za pomoc:)
Dziwi mnie fakt, ze monitor ma kanal DCC (tak mi sie zdawalo, teraz
nie jestem pewien).
Nie mam zadnego ptaszka tam, tylko wyszarzone. Ale mozna zmienic
recznie wlasnie te wartosci i jest ok:)

A skad do win98 wziac ten wpis w rejestrze?

I jeszcze jedno: czy w tej karcie da sie wyswietlac obraz i na
monitorze przez zlacze wideo? Bo jak podlacze wideo to nic nie ma:(
Musze wystartowac system z wylaczonym monitorem i wlaczonym kabelkiem
do video - wtedy dziala. Tylko znow nie mam jak przelaczyc sie na
monitor.

Pozdrawiam,
Janusz

--
Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.