Re: jaka plyta pod bartona 2600???

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 08:47:39 MET

Dnia Sat, 6 Nov 2004 20:45:58 +0100, Butcher napisał(a):
> JaVoL nabazgrał(a):

> No to widac poszly w dol ceny niezle przez te 2 miechy... Ostatnia linijka
> najlepiej okresla ta plyte - zajebista na maxa! Polecam zdecydowanie kazdemu
> do Athlona!

Nie wiem jak w nowszych modelach, ale mam 8RDA+ i choć jestem bardzo
zadowolony, to ma ona jedną niemiłą wadę: nie potrafi współpracować
z kartami telewizyjnymi opartymi na BT8x8... Robi to w bardzo brzydki sposób
- czyli po prostu komputer czasami się uruchamia a czasami nie... :-(

Ja musiałem się pozbyć karty TV, bo miałem już dość tej loterii.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004