Re: Radeon 9550 - odswiezanie - problem:(

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 19:18:11 MET

zakladka displays, kliknac przycisk (jakby power) przy obrazku monitora, na
pierwszej zakladce jest 'korzystaj z kanalu DDC'. Moj moniek nie ma tych
informacji i tez mialem to 60Hz. Po odptaszeniu opcji i wybraniu 85Hz
przelaczyl na porzadane odswiezanie.
Do windozy 98 jest natomiast wpis w rejestrze i odswiezanie dziala po nim
ok.
pozdrawiam
kp