Re: Odczyty ze s.m.a.r.t.a

Autor: Krzysztof Suszka <"Krzysztof>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 03:32:57 MET

Ja miałem swego czasu też dziwne objawy, włączając w to pad płyty głównej, 2
dysków i mniej ważnych części, najgorsze że działo się to na przestrzeni
kilku lat, więc niczego nie podejrzewałem, aż właśnie kupiłem Caviara 80,
który po 3 tygodniach zaczął dziwnie reagować, wtedy poszedłem po rozum do
głowy stwierdzając, że jednak musi być coś nie tak i wymieniłem zasilacz, od
tego czasu (ponad 2 lata) w tamtym kompie nie wymieniłem praktycznie żadnej
część, komp chodzi 7/24 i nie dzieje się kompletnie nic.

Swoją drogą widziałem już taki przypadek, że gościowi regularnie "psuła" się
myszka, tzn. kupował nową po kilku tygodniach myszka zaczynała czasami
dziwnie skakać po pulpicie aż wysiadała i tak kilka razy, w końcu gościu
zmienił zasilacz i od tego czasu nie ma żadnych problemów z myszką ;).

Pozdrawiam
Krzysiek