Re: laptopy ICom

Autor: Krzysztof Suszka <"Krzysztof>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 03:15:36 MET

Na stronce pcworlda w jakimś artykule wyczytałem, że prestigebook 8500 to
taki Asus serii M6N. Niestety niedoszukałem się w necie zupełnie żadnych
opinii, ani pozytywnych, ani negatywnych na temat tych laptopów, nie liczę
testów w popularnych magaznach typu "ten laptop miał w benchmarku 2340
punktów, ten miał 2338, ale gdyby miał o 3 punkty więcej to by wygrał, ten
miał 2339 ale biorąc pod uwagę, że w końcową ocenę był wliczony stan
zachmurzenia nieba nad Warszawą w dniu testów to dostał znaczek POWER..."

Może jednak ma ktoś takiego laptopa, lub słyszał o kimś kto ma ? ;)

Pozdrawiam
Krzysiek