Re: laptopy ICom

Autor: Mermi <mermiUSUNTO_at_USUNTOplusnet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 15:04:14 MET

Krzysztof Suszka wrote:

> Witam
>
> Zamierzam w niedługim czasie kupić laptopa i w związku z tym szukam jakichś
> informacji o produktach różnych firm. Czy jest ktoś może kto ma, miał lub
> słyszał coś o laptopach firmy ICom? Według parametrów są nieźle wypasione
> jak na swoją cenę.

Laptopa tej firmy posiada moja kobieta oraz jej ojciec. Niestety nie
znam jakie to sa modele. Dziewczyny laptop ma bodajze Celerona 2.00GHz a
jej ojca Pentiuma IV 2.4GHz. Obydwa maja po 256MB RAMu ale wiem, ze do
mojej dziewczyny laptopa byl dokladany RAM bo bylo go zbyt malo.
Co do wydajnosci. Laptop z PIV chodzi super i jest chyba tak z 40%
wydajniejszy od tego z Celeronem.
Jakosc wykonania chyba nie jest zbyt duza bo naped combo (CDRW/DVD) w
laptopie mojej dziewczyny juz po ok pol roku zepsul sie, tzn przestal
dobrze wypalac plytki. Jeszcze na poczatku byl problem tylko z plytami
cd-rw a teraz juz nie potrafi nagrac ani cd-r ani cd-rw (oczywiscie
laptop jest na gwarancji 2-letniej tylko brakuje odpowiedniego momentu
by go oddac do naprawy). Odczyt plyt cd i dvd nadal dziala.
Tak wiec to tyle moich uwag.

Pozdrawiam
Mermi