Re: Jaki naped DVD ?

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 21:21:42 MET

> wiekszosc plyt +- znajdujacych sie na rynku. LiteOn, LG i Samsung nie
> spelniaja tych kryteriow, mialem okazje sprawdzic w/w napedy i niestety
> maja
> problemy z odczytem ok 50-60% posiadanych przezemnie plyt DVD+-R
no to nie wiem gdzie te płyty trzymasz i co to za "badziewie" że nie czytają
Ci te napedy nawet 60% tych płyt, i wątpie czy coś testowałeś
LiteOn - to jeden z najlepszych jeśli chodzi o korekcję błędów i odczyt
danych i czyta wszystko jak popadnie, mam w domku Pioneera120 - i to jest
kicha w 100%, myslałem że tylko mój egzemplarz ale kolega kupił taki sam i
miałem okazję potstować jego sztukę i to samo co z moim
Gdyby te LiteOny miały tylko lepszą mechanikę co przekłada sie na komfort i
głośność to by były nawet świetne napędy, bo u mnie tylko z tego powodu są
dyskwalifikowane

pozdrawiam