Re: Jaki naped DVD ?

Autor: D.K. <amidar_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 14:24:37 MET

Uzytkownik "legus" <legus@polbox.pl> napisal w wiadomosci
news:cmnqtc$487$1@inews.gazeta.pl...
> <ciach>
> Witam,
> przyznam sie ze nie rozumiem sensu twojego pytania ...
> Jezeli cena nie gra roli , co w/g ciebie jest wyznacznikiem jakosci
> idziesz do sklepu i wybierasz najdrozsza nagrywarke jako tylko znajdziesz
.
> Pozdrawiam legus

Wyznacznikiem jakosci nie jest dla mnie cena, ale wole dolozyc 40-50 czy
nawet 100 zl a kupic naped, ktory pochodzi przynajmniej ze 2-3 lata
bezawaryjnie, nie bedzie "ryczal", a przy okazji bedzie chcial czytac
wiekszosc plyt +- znajdujacych sie na rynku. LiteOn, LG i Samsung nie
spelniaja tych kryteriow, mialem okazje sprawdzic w/w napedy i niestety maja
problemy z odczytem ok 50-60% posiadanych przezemnie plyt DVD+-R (moj stary
naped czyta wiecej w tym + chociaz producent zaklina sie ze czyta tylko -
;). Moj stary Pioneer pochodzi pewnie jeszcze ze 2 lata ( kupilem go pod
koniec 2002 roku), tyle ze ma problemy z nowszymi nosnikami.