Re: problem z nowym kompem

Autor: yetimir <yetimir#wytnij_to#_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 13:48:55 MET

"majk_m" wrote:
> Hmm, prawdopodobnie nie wykrywa mi coolera.
> Plyta Asus A7N8X, cooler Pentagram Freezone Q-80 AlCu - taka fajna
> zabawka....
> Sa trzy miejsca gdzie mozna go podlaczyc, w serwisie (telefonicznie)
> powiedziano mi ze powinien byc podlaczony standardowo do CPU_FAN i tak tez
> jest podlaczony,ale plyta zachowuje sie tak jakby go nie widziala, odcina
> wszystko...do BIOS-u tez nijak wejsc, bo nic mi nie startuje, nie zdarzy
sie
> wlaczyc ekran ladowania bo wszystko sie wylacza....Czy to jest problem
> [...]

No to widze ze masz podobny problem jak ja mialem - u mnie to dopiero wyszlo
jak zaczolem sie bawic BIOSem i ustawilem wspomniana wczesniej flage. Dalem
Save no i sie zaczelo - komp za cholere nie chcial sie podniesc - mam dzika
plyte i nie dawalo sie w zaden sposob zresetowac BIOSu i malo brakowalo a
pewnie musialbym isc do serwisu by wgrac nowy. Wiele mozgow glowilo sie nad
problemem az w koncu wyszedl pomysl z coolerem - ku zdziwieniu wszystkich
pomoglo :))) Powiem tez ze podpiecia coolera nigdy od zakupu nie zmienialem
wiec chlopaki przy skaldaniu zle podpieli.
Rada dla Ciebie - instrukcja do plyty glownej w reke i dokladne czytanie za
co konkretne gniazdo odpowiada - u mnie w miare jasno bylo to opisane wiec
nie bylo problemu ze znalezieniem odpowiedniego gniazda.
Jelsli nie pomoze przepiecie coolera w odpowiednie gniazdo to radze
sprawdzic cooler z inna plyta lub poprostu podpiac go do 12V - jesli kreci
to powinien byc sprawny.

Pozdrawiam
yetimir