Re: 4xHDD + 1xDVD-R - Jak podłączyć

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 13:35:06 MET

Sun, 7 Nov 2004 17:55:29 +0100, na pl.comp.pecet, satyr napisał(a):

> Witam wszystkich czytających mój post .
> Mam następujące pytania mam jak podłączyć 4 xHDD + 1 Nagrywarkę .
> Posiadam płytę GIGABYTE gdzie mam 2xIDE i 2xSATA.
> 2 dyski na których jest system jest podłączony do SATA - system to Win XP
> prof. Wszystkie dyski są na NTFS-ie .

Ja podłączyłbym nagrywarkę osobno, chyba że kopiujesz dużo danych między
tymi dyskami - to wtedy 1 dysk Primary Master, 2 dysk Secondary Slave,
nagrywarka Secondary Master. W innym wypadku - dyski Primary Master i
Slave, nagrywarka - Secondary Master. Pamiętaj o taśmach - muszą być ATA100
(80 żył).

--
Pozdrawiam
MadMan