Re: problem z nowym kompem

Autor: majk_m <majk_m_at_op.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 12:36:55 MET

Hmm, prawdopodobnie nie wykrywa mi coolera.
Plyta Asus A7N8X, cooler Pentagram Freezone Q-80 AlCu - taka fajna
zabawka....
Sa trzy miejsca gdzie mozna go podlaczyc, w serwisie (telefonicznie)
powiedziano mi ze powinien byc podlaczony standardowo do CPU_FAN i tak tez
jest podlaczony,ale plyta zachowuje sie tak jakby go nie widziala, odcina
wszystko...do BIOS-u tez nijak wejsc, bo nic mi nie startuje, nie zdarzy sie
wlaczyc ekran ladowania bo wszystko sie wylacza....Czy to jest problem
coolera, tzn cos z nim nie teges? Czy mozna sobie z tym jakos poradzic?..a
moze zostaje tylko wymiana na inny? (czego chcialbym uniknąć :| )

Dzięki z góry za sensowne odpowiedzi.

Pozdro

--
majk_m