Re: problem z nowym kompem

Autor: yetimir <yetimir#wytnij_to#_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 11:35:07 MET

"majk_m" wrote:
> Po włączeniu wentylatory się włączają, natomiast po 2-3 sek. wszystko się
> wyłącza.

Ja mialem podobny problem i wina byla banalnie smieszna - nie wiem jak
wyglada twoja plyta ale na mojej byly dwa gniazda do podlaczenia coolera od
procka: jedno zwykle i jedno z odczytem predkosci obrotowej coolera (przez
co plyta mogla sterowac odpowiednio obrotami). Ja mialem podlaczony cooler
do zwyklego gniazda oraz jak sie okazalo ustawiona opcje w BIOSie wylaczania
kompa gdy sa bledy - a za bledy BIOS uwazal brak obrotow na coolerze (bo nie
mogl odczytac). Ile mialem problemow by dojsc do tego co jest grane, rozne
opcje bralem pod uwage, a wyszlo ze wystarczylo przepiac cooler w
odpowiednie gniazdo.
Nie mowie ze ten problem wystepuje u Ciebie, ale warto to sprawdzic zanim
pogoni sie po nowy zasilacz (swoja droga jesli komputer wstaje to zasilacz
jest ok - gdyby byl padniety to wogole nie dawalby oznak zycia).

Pozdrawiam
yetimir