problem z nowym kompem

Autor: majk_m <majk_m_at_op.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 08:31:32 MET

Witam, kupiłem nowego kompa.
Asus A7N8X, proc Athlon XP 2500 Barton, 512 Ramu i grafika SAPH. 9600
PRO...mam problem żeby go uruchomić,tzn:
Po włączeniu wentylatory się włączają, natomiast po 2-3 sek. wszystko się
wyłącza.
Myślałem że to przycisk, lecz to już wykluczyłem, probowalem na innym
zasilaczu - jest tak samo. Zmienialem tez grafike i pamiec,ale to nic nie
pomoglo.
Sprzet jest nowy,ale kupiony na czesci w hurtowni i zwrocic na gwarnacji
moge jedna czesc,a nie caly zestaw - a ze mam problem z tym co jest nie tak.
Mial ktos podobny przypadek??
Z gory dzieki za pomoc

Pozdro

--