Re: W co teraz warto inwestowac?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 10:47:09 MET

"Gordon Hunsaker" <alia@wacae.loxus> wrote in message
news:cmm5dh$27n$1@news.onet.pl...

> Np. 3 programy graficzne, obróbka + myie + skype + antywir + jakaś
> baza +
> kopiowanie paru gb na dysk sieciowy :) Nie wspomnę o nagrywaniu płytki
> dvd z
> próbkami i prezentacjami czy coś w tym stylu. Dlatego właśnie lada
> dzień
> przechodzę na platformę Intela. Na całości jeszcze pewnie trochę
> zarobię,
> ponieważ tego A64 3200+ z płytą MSI kupiłem naprawde okazyjnie, a mam
> na to
> papierki itp :)

To nie jest zwykle wykorzystywanie komputera w domu, to bardzo
zaawansowana praca.

> [...]
> jednym
> programie naraz co jest całkowicie nieprzydatne wg mnie (z tego co
> czytałem
> to wiele osób tak sądzi też). Gdybym ja miał pracowac na jednym, góra
> dwóch
> aplikacjach naraz, to nie wyrobiłbym się do wesela :) Oczywiście na
> Athlonie
> można odpalić też więcej wątków, ale jak robię to samo na P4 z HT to
> widzę
> gołym okiem że tutaj są one szybciej wykonywane, i to naprawde

Malo osob ktore znam robi wiele rzeczy jednoczesnie (nie widzialem
wiecej jak praca w trzech programach)

> Do gier owszem prawdopodobnie będzie nadal szybki, ale do "innych
> wymagających zadań" to jako posiadacz A64 bym nie ryzykował takiego
> stwierdzenia :) Chyba że jakaś płytka obsługująca dwa procesory na
> S939
> (chociaz najwolniejsze, ale dwa). Wtedy to było by naprawdę ciekawie,
> ale
> koszt takiego rozwiązania może być duży (płyty dwuprocesorowe są dość
> drogie), więc dobrą i tańszą alternatywą jest HT w pentiumach.

Nie musi byc plyta dwu procesorowa, wystarczy procesor dwu rdzeniowy.

> Za pół roku/rok DDR2 i PCI-E to może być i standard (i wszystko na to
> wskazuje :) Z resztą obecnie najwydajniejsze karty graficzne są na
> PCI-E i
> raczej producenci nie będą cofać się w rozwoju do AGP :)

A pamietasz jak pamieci RDRAM mialy byc standardem? Dobrze, ze mowisz,
ze "moze"

> Obecnie popularność DDR2 jest mała (aspekt cenowy rzecz jasna, nawet i
> wydajnościowy :), ale my tu mówimy o komputerze na jakiś czas. Jak
> pisałem
> wyżej, DDR2 za roczek to będzie pewny standard.

Wyzej pisales, ze moze. I pamietaj jak skonczyly RDRAM. Moze chcesz
kupic plytke z RDRAM?

> Teraz mówimy o grach zapomniałeś dodać :) W przypadku gier no niestety
> wszystko musi być jak ten spidi gonzales :)

W grach AMD64 jest szybszy ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl