19'' CRT, a odleglosc od oczu

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 20:00:50 MET

Witajcie,

Czy sa jakies zalecenia co do odleglosci "roboczej" od kineskopowego
monitora 19'' i jak to wygada w praktyce ? Obecnie od ekranu domowego 15''
Sony E100 dzieli mnie ok. 50-55 cm ...zastanawiam sie nad wymiana na 19''
(odleglosc bylaby ta sama, nie wiem czy nie za mala). W pracy mam duzy LCD,
ale tam odleglosc nie ma wiekszego znaczenia ...tutaj powaznie obawiam sie
o swoj wzrok :)

Wojtek

--
- http://www.skrzypinski.com/
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail