Zestaw do 1500zl. bez grafiki....

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 20:00:28 MET

Witam jaki proponujecie zestaw do 1500 zloty nie wliczajac grafiki bo ja juz
posiadam. Komputer ma mi sluzyc przede wszystkim do gier ale czesto tez
kozystam zarowno z internetu jak i Office'a...zalezy mi jak najlepszej
wydajnosci i stabilnosci bo nie mam zamiaru wymieniac czesci przez
najblizsze pare lat. Co wiaze sie z potrzeba gwarancji wiec ceny podawajcie
w wersjach Box-owych. Dysk 80GB...procesor 2500-2800 chyba najlepiej Athlon.
Uzywam systemu XP Pro. Narazie mam taki zestaw na oku:

MAXTOR 80 GB - 7200 8MB Cache
LITE-ON 52/32/52 BOX
400 - 256 MB KINGSTON
Obudowa ATX Mercury Primo