Re: lcd czy crt

Autor: Wiktor S. <look_at_my.sig>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 15:12:23 MET

> no to tak jak w CRT :) też możesz ustawić maksymalnie maksymalną :)
> rozdzielczość
> monitora. Problem jest w drugą strone, jak chcesz ją zmniejszyć. LCD
> skaluje i jakość
> w mniejszej rozdzielczości jest gorsza niż w standardowej dla danego
> monitora
> np. 17" standardowo 1280x1024 - jak dasz mniej to ci się jakość obrazu
> pogorszy
> w CRT ten problrm nie występuje

Zastanawia mnie, dlaczego nie zrobią LCD tak jak CRT - bardzo małe
"prawdziwe" piksele, z których złożenia powstają te "komputerowe".
Nie potrafią zbudować panelu z tak małymi punktami?

Straci się co prawda tę ostrość obrazu na LCD, ale która wcale nie jest
takim błogosławieństwem.

--
a_rien
e-mail: wswiktor&poczta,fm