Re: lcd czy crt

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 16:34:40 MET

nie, 07 lis 2004 o 15:12 GMT, Wiktor S. napisał(a):

> Zastanawia mnie, dlaczego nie zrobią LCD tak jak CRT - bardzo małe
> "prawdziwe" piksele,

Chyba nie wiesz o czym piszesz, w monitorze CRT nie masz zadnych
"prawdziwych" pikseli, romiar widzialnych pikseli zalezy od tego jak/jaki pada
strumien elektronow na luminofor, teoretycznie rozmiarem "piksela" mozna
sterowac plynnie.... w pewnych granicach....

technika wyswietlania obrazu w LCD to zupelnie co innego, nie ma tego nawet
jak porownac...

> z których złożenia powstają te "komputerowe".
> Nie potrafią zbudować panelu z tak małymi punktami?

Pewnie ze potrafia, ale bylbys w stanie zaplacic 10x wiecej kasy za taki
monitor? albo pewnie i jeszcze wiecej?

i tak przy takiej technologi jak teraz jest stosowana powstaje duzo bledow
(uszkodzone piksele), az strach myslec co by sie dzialo gdyby rozmiar
pikseli nawet tylko dwuktornie zmniejszyli, wtedy zamiast dozwolonych np. 4
uszkodzonych pikseli na ekranie, reklamowac moglbys dopiero powyzej 20

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][    * shortc wants to get in one of        ]
[       Ekg: #3781111            ][    knghtbrd's sigs one of these days.     ]