Re: Piszczy mi płyta główna pod Windą - dlaczego?

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 11:52:30 MET

Michal Bien wrote:
> Ale plyta nie jest zepsuta - czesc po prostu tak ma.

To dlaczego trzeba się męczyć akurat z tą częścią, która tak ma. Cewki
są niedbale nawinięte i to jest wada. Znany jest też przypadek serii
płyt głównych z wadliwie zamontowanym radiatorem na chipsecie co
powodowało niespodziewane resety komputera.

> Jedna uwaga - teraz masz plyte przy uchu, przy zamknietej obudowie prawie
> tego nie slychac.

Tylko, że to jest rezonans wzbudzany magnetycznie który sieje na kartę
dźwiękową i ten pisk słychać w głośnikach.