Win2000 bardzo kiepsko działa siec na drugim urzytkowniku

Autor: Jacek Cybulski <cyba_at_pro.onet.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 11:52:39 MET

Witam serdecznie

Mam nadzieje ze ktoś doradzi... Stworzyłem drugiego użytkownika (z
ograniczonymi możliwościami) w windozie 2000 by ktos mogl sobie
korzystać ale żeby głupot nie narobił. Problem w tym ze na tym drugim
profilu BARDZO wolno działa siec - zwłaszcza na portalach dużych gdzie
sporo okienek i banerów. Strony "ubogie" wczytują się bez problemu,
poczta przez klienta działa również normalnie. Do ochrony kompa używam
firewala ale tak jak patrzyłem z grubsza, ma dokładnie te same
ustawienia co Admin. Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.

Pozdrawiam,
Jacek