Samsung mi pada :(((

Autor: Manio <manio07_at_BEZ_MIELONKI_interia.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 01:48:01 MET

Witam
Mam na serwerku dysk samsunga 30.6GB. Niestety dzisiaj uslyszalem pilowanie
talerzy. W pore zrobilem backup (podczas jego robienia dysk wylaczal sie)
ale przeszlo na szczescie. Obecnie dysk "jakos" chodzi - ale przypuszczam ze
juz nie dlugo (SMART zdaje sie to potwierdzac) dlatego zastanawiam sie nad
kupnem nowego twardzielka. I tu pytanko:
Zastanawiam sie nad firma, ktora zapewni mi wieksza pewnosc danych a nie
osiagi. Na osiagach mi zupelnie nie zalezy. Moze ladowac sie wolno byle dane
byly bezpieczne.
Jaka firme wybrac?
Jakich firm dyski twarde sa najczesciej stosowane w serwerowniach gdzie
wlasnie glowny nacisk kladzie sie na pewnosc danych a nie na wydajnosc?

pozdrawiam

Mariusz "Manio" Białończyk
ICQ#: 17553802; linux registered user: 182639