Re: Samsung mi pada :(((

Autor: Romeq <romeqWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 09:24:03 MET

Użytkownik "Manio" <manio07@BEZ_MIELONKI_interia.pl> napisał w wiadomości
news:cmjrhr$jo2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam na serwerku dysk samsunga 30.6GB. Niestety dzisiaj uslyszalem
pilowanie
> talerzy. W pore zrobilem backup (podczas jego robienia dysk wylaczal sie)
> ale przeszlo na szczescie. Obecnie dysk "jakos" chodzi - ale przypuszczam
ze
> juz nie dlugo (SMART zdaje sie to potwierdzac) dlatego zastanawiam sie nad
> kupnem nowego twardzielka. I tu pytanko:
> Zastanawiam sie nad firma, ktora zapewni mi wieksza pewnosc danych a nie
> osiagi. Na osiagach mi zupelnie nie zalezy. Moze ladowac sie wolno byle
> [...]

Maxtor (zdecydowany faworyt) albo WD Caviar (posiadam)

ZDECYDOWANIE ODRADZAM:

Seagate ( ostatnio BARDZO awaryjne)
Samsung ( i co z tego, ze 3 lata gwarancji, jak sie sypia na potege - nie
tylko hdd, optyczne napedy tez, ostatnio nawet kamera tej firmy mi siadla -
jak stracisz dane z dysku)

Pozdrawiam,

Robert