wycisznie zasilacza

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 15:13:40 MET

witam,
ostatnio mam manie wyciszania kompa. najpierw zmienilem oryginalny wiatrak z radeona9800pro na ati
silencera 1 arctic cooling (BTW jest swietny) ale teraz drazni mnie niezmiernie zasilacz.
Mam Chiefteca ATX-1136H (nowy, na 100%) nie zakurzony i tu pytanie do znawcow tematu:

czy dla laika w sprawie zasilaczy ciezka sprawa byloby wymiana wentylkow w tym zasilaczu (np na
PAPSTy, podobno 12dB)?
nie zagladalem jeszcze niegdy do srodka zasilacza wiec nie wiem jak sa tam podlaczone wentylki. czy
sa jakos wlutowane, czy normalnie jakims 2 czy 3 pinowym kablem podlaczone?
czy jest wogule sens robic taki manewr?

Chce je wymienic, bo nie stac mnie na wyrzucenie 400 zl na nowa, cicha elektrownie.

Z gory dzieki za wszystkie wypowiedz