Re: wycisznie zasilacza

Autor: thegt <thegt_at_CUTMEm-net.arbornet.org>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 15:31:34 MET

Użytkownik "Krzysiek" <qwaseq@pf.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95999ACBE94BEqwaseq@193.110.122.97...
> witam,
> ostatnio mam manie wyciszania kompa. najpierw zmienilem oryginalny wiatrak
z radeona9800pro na ati
> silencera 1 arctic cooling (BTW jest swietny) ale teraz drazni mnie
niezmiernie zasilacz.
> Mam Chiefteca ATX-1136H (nowy, na 100%) nie zakurzony i tu pytanie do
znawcow tematu:

> czy dla laika w sprawie zasilaczy ciezka sprawa byloby wymiana wentylkow w
tym zasilaczu (np na
> PAPSTy, podobno 12dB)?
> nie zagladalem jeszcze niegdy do srodka zasilacza wiec nie wiem jak sa tam
> [...]
elektrownie.

Generalnie wentylatory w zasilaczach sa montowane jak wentylatory na
procesorach, kartach graficznych, etc. wiec nic nie jest lutowane. Musisz
tylko otworzyc zasilacz i odkrecic wiatrak (srobki zazwyczaj znajduja sie na
zewnatrz zasilacza).
Czasmi kabel zasilania wiatraka wyprowadzony jest na zewnatrz zasilacza i
podlaczony do wtyczek zasilacza (tych co ida do dysku, cd-romu)