Re: wycisznie zasilacza

Autor: FanTomas <fantomas126_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 18:02:56 MET

rozebrałem w mojej firmie juz około 50 zasilaczy i wszystkie były lutowane.
a co do wyciszenia to zakup sobie na allegro od faceta co ma nick ABB
wentylator arctic cooling do obudowy w ilosci dwie sztuki. jedną wstaw do
zasilacza po usunieciu z niego starego wentylatora. arctic ma długi kabel
zasilający i spokojnie dasz rade go wpiąc w odpowiednie złącze na płycie
głównej. stary wentylator po prostu odetnij. tylko zabezpiecz koncówki
obcietych kabelków. ja tak zrobiłem i mam cisze idealną. ale ten drugi
wentylatow zamontuj z tyłuobudowy wtedy ten z zasilacza nie będzie musiał
wypompowywac z kompa całego ciepłego powietrza i nie bedzie sie musiał tak
szybko kręcic, bo częśc z tego ciepłego powietrza wyrzuci na zewnątrz ten z
tyłu obudowy.

--
FanTomas
Black Suzuki GSX 1100