Re: p³yta pali procki

Autor: bleki <bleki_at_PF.PL>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 14:53:38 MET

Dnia Fri, 5 Nov 2004 17:33:28 +0100, Pawe³ Cern napisa³(a):

> "bleki" <bleki@PF.PL> wrote in message

> Mo¿e lepiej zanie¶æ do serwisu i niech sami poka¿± ¿e dzia³a...
>
> No i detal, za³o¿ony jest cooler?
co do coolera to tak

w serwisie biora co najmniej 30 z³ za sprawdzenie. troche du¿o. A to, ¿e
oni sprawdza w sposóbktóry ja tez mog to co mi to da. ja chce sie
dowiedzieæ czy ktos moze mi podac gdzie fizycznie jest uszkodzenie. ja
obstawiam zasilacz lub cooler ale chce sie upewnic