Re: [notebook] jakosc vs wydajnosc

Autor: Lukas <folwarczny_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 14:05:59 MET

Miałem ostatnio własnie toshibe a40 lub a60 juz nie pamietam- z procesorem
p4 3.06 - na bateriach bez wiekszego problemu trzymała 3,5 h a jak chcial
bys oszczedzac to toshibki mają świetny program do oszczedzania energi -
koło 4 godzin :))
Jednak dla mnie Toshiba jest o wiele delikatniejsza niz ibm - jednak jeżeli
niebędziesz go zbytnio nadwyrężał w dziwnych sytuacjach typu podnoszenie go
jedna ręką przy otwartej matrycy trzymając za jeden róg :) to nie powinno
sie mu nic stac - mówie o tym trzymaniu dlatego że właśnie to są najczestsze
uszkodzenia nowych laptopów - puszczają luty na płytach głównych bo płyty są
poprostu słabe - mało podatne na nagięcia ktore występują w takich
sytuacjach.