z cyklu jakiej mocy zasilacz

Autor: czubcia <czubcia_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 14:10:36 MET

Witam

Po ostatnich przebojach z dyskami mam potrzebe wymiany zasilacza, wybór padł
na obudowe i zasilacz chiefteka. Przy okazji wymienie prawie cały sprzęt.
Nie wiem tylko jakiej mocy zasilacz. Pomocy.

Komp bedzie taki.
Płyta na KT600 lub 880, jeszcze nie wiem
Procek semptron
graficzna nVidia GF4 4000
CDRW
odtwarzacz DVD
dysk segate 40 GB 7200 Barracuda 7200.7
dysk segate 160 GB 7200 Barracuda 7200.7 8 MB
kamera internetowa na usb

Czy zasilacz który jest standartowo w obudowach chiefteka 360 W 1136H będzie
wystarczający?
Może lepiej 360W HPC-360-302-DF ?

W ciągu roku chciałbym także dołożyć do tego zestawu nagrywarke DVD i dysk
na SATA.
Graficzną chciałbym zmienic na GFX 5200 lub 5500.

Czy powyższe zasilacze podołają? Czy może lepiej coś innego?
Czy zasilacze chiefteca należą do cichych?

Dzieki za odpowiedzi.

--
Pozdrawiam
czubcia