Re: BIOS w2k restart

Autor: Virus_7 <rot13.ivehf_7_at_b2.cy>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 13:51:19 MET

Syziek napisał(a):
> Wiec tak. Na święta wyjechałem do rodzinki (to może najmniej ważne) i
> mają tam kompa, chciałem cos poprawić w biosie i doszło do tego ze
> musiałem go zresetować. Pomyslałem sobie wyjmę baterie, wsadzę i będzie
> wszystko ok :) Tak zrobiłem. Niby wszystko zadziałało, jeszcze
> poustawiałem w biosie co trzeba, uruchamiam, wszystko niby ok. zaczyna
> sie ładować system (w2k) i nagle reset ?!?! patrze jeszcze raz i i znowu
> i tak w kółko. Pobawiłem sie jeszcze w biosie ale to nic nie pomogło :(
> Kompletnie nie wiem o co mu chodzi. Windowsa nie dotykałem wiec powinien
> [...]

Dziwne... Bo ja jak coś namieszałem w BIOSie to przynajmniej pokazywał
sie ekran STOPu. A tutaj reset? Daj jeszcze raz Clear CMOS i poustawiaj
tylko to co najważniejsze. Reszte zostaw w spokoju! M.in. Wyłącz BIOS
Shadow i Video Shadow.

Ewentualnie mógł się sypnąć zasilacz akurat wtedy, więc warto sprawdzić.

--
Pozdrawiam
Virus_7