Re: BIOS w2k restart

Autor: Oski <[no>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 14:01:37 MET

Użytkownik "Syziek" <adres@w.sygnaturce> napisał w wiadomości
news:cmih8g$8md$1@nemesis.news.tpi.pl...
: Witam. Moze Wy mi pomożecie :)
:
: Wiec tak. Na święta wyjechałem do rodzinki (to może najmniej ważne) i
: mają tam kompa, chciałem cos poprawić w biosie i doszło do tego ze
: musiałem go zresetować. Pomyslałem sobie wyjmę baterie, wsadzę i będzie
: wszystko ok :) Tak zrobiłem. Niby wszystko zadziałało, jeszcze
: poustawiałem w biosie co trzeba, uruchamiam, wszystko niby ok. zaczyna
: sie ładować system (w2k) i nagle reset ?!?! patrze jeszcze raz i i znowu
: i tak w kółko. Pobawiłem sie jeszcze w biosie ale to nic nie pomogło :(
: Kompletnie nie wiem o co mu chodzi. Windowsa nie dotykałem wiec powinien
: byc ok. Podejrzewam ze w biosie trzeba cos właczyc albo wyłaczyc ale nie
: wiem co.
: Pomocy
:
Jak ja wylaczylem w biosie np obsluge acpi to przy ladowaniu windows nie
pokazywal bledu, tylko komp sie restartowal i tak w kolko:/ Mozliwe ze masz
wylaczone raportowanie bledow i dlatego nastepuje restart. Dajesz rade
uruchomic go w tr. awaryjnym?

Pzdr, Oski.