Re: Jak zmienić scsi id?

Autor: Tomasz Nowicki <tipsy_at_spamhole.com>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 12:51:12 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message
news:cmh5mm.3kk.5@Hobby.od.18.lat...

> Ale jeżeli chodzi o jakość, suport, to IMHO najlepszy :)

Tu nie polimeryzuję...

> Ten kociak kosztował kiedyś 4200zł. (choć dałem za niego połowę tej ceny)
> i wyciąga 14.5MB/s, to jest HDD _pierwszej_ generacji Chetach,
> a był kupiony w czasach, kiedy HDD ATA miały transfer 2-3MB/s,
> więc wtedy to był wypas jak byk :)))

Aha, to faktysznie. Też mi się walało po szufladach nieco starego sprzętu,
ale ostatnio za względnie nieduże pieniądze zrobiłem stripe'a na
najprostszym sata-raid adapteka i maxtorach - w trybie burst wyciąga nawet
140MB/s (Sandra), choć średnio posuwa "zaledwie" 62-90 MB/s, zależnie od
partycji. W zapisie jednak nie jest już taki słodki, ale i tak nie schodzi
poniżej 55MB/s. Strach się bać, co by się działo na prawdziwym sprzęcie
"rajdowym" :)

T.