Re: Jak zmienić scsi id?

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 13:35:01 MET

"Tomasz Nowicki" <tipsy@spamhole.com> w news:cmidru$fc$1@korweta.task.gda.pl
napisał(a):

> Tu nie polimeryzuję...

No, polaryzacja też nie ten tego ;)

> Aha, to faktysznie. Też mi się walało po szufladach nieco starego sprzętu,
> ale ostatnio za względnie nieduże pieniądze zrobiłem stripe'a na
> najprostszym sata-raid adapteka i maxtorach - w trybie burst wyciąga nawet
> 140MB/s (Sandra), choć średnio posuwa "zaledwie" 62-90 MB/s, zależnie od
> partycji. W zapisie jednak nie jest już taki słodki, ale i tak nie schodzi
> poniżej 55MB/s. Strach się bać, co by się działo na prawdziwym sprzęcie
> "rajdowym" :)

Zależnie od zastosowań, w warunkach domowych nie wykorzystasz dobrodziejstwa
RAID'a, co innego jakbyś ciągle obrabiał dużo dużych plików,
wtedy szybki odczyt i zapis, przyniósł by wymierne korzyści :)

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]