Re: Jak zmienić scsi id?

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 00:25:50 MET

"Tomasz Nowicki" <tipsy@spamhole.com> w
news:cmgtf2$qke$1@korweta.task.gda.pl napisał(a):

> W manualu kontrolera piszą, że ma automat. Jednakowoż skaner na pewno
> terminatora nie ma. Już zamówiłem, jak dobrze pójdzie, to po niedzieli
> przyjedzie, zobaczymy.

To tak jak mój poprzedni skaner, można na nim było wybierać ID,
ale żadnej zworki nie miał dotyczącej terminacji.

> Bez przesady, jest najbardziej znany, to fakt. Chyba też najdroższy -
> zgadza się. Ale przecież nie jedyny. A jeśli brać pod uwagę macierze, to
> już w ogóle konkurencja depce mu po piętach.

Ale jeżeli chodzi o jakość, suport, to IMHO najlepszy :)
Qmpel też kiedyś kupił Tekram'a i nie chciał być widoczny
na płycie Shuttle pod P1, pożyczyłem mu mój kontroler i działał OK :)

A jedyny to na pewno nie bo są/byli jeszcze producenci:
Adaptec, Advanced Micro Devices (AMD), Advanced System Products,
Always Technology, Asus, BusLogic, Compaq, Dawicontrol,
Diamond Multimedia System, DPT Corporation, Future Domain Corporation,
IBM, Initio Corp., Iomega, NCR, New Media, QLogic, Seagate Technology,
Simple Technology, Symbios Logic, Tekram, Trantor, Tripace,
UltraStor Corporation, Western Digital, Zenith Data Systems
:)))

> Tak BTW - ile wyciąga ci ten kociak w HDTachu?

Ten kociak kosztował kiedyś 4200zł. (choć dałem za niego połowę tej ceny)
i wyciąga 14.5MB/s, to jest HDD _pierwszej_ generacji Chetach,
a był kupiony w czasach, kiedy HDD ATA miały transfer 2-3MB/s,
więc wtedy to był wypas jak byk :)))

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]