Re: plyta Abit BE6 II (bx) - trzy dlugie piski

Autor: Bartek Wieczorkowski <wieczor23_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 11:38:45 MET

Użytkownik "Szymon Bronkowski" <smtg@triennial.cracow.pl.usunto> napisał w
wiadomoœci news:cmfhk2$ppp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> kondensatorki - moze sa uszkodzone - ale NIC po nich nie widac - nie
> widzialem nigdy wybrzuszonych kondensatorkow, ale domylsam sie ze jest
latwo
> stwierdzic golym okiem owo wybrzuszenie?

To mozesz sie zdziwic - ja mam taka plyte - tzn nie ten model ale z takimi
kondensatorkami :) Lezy w szafie czeka az kupie woreczek kondziorkow i pol
litra (co by lapy nie lataly) i je powymieniam. Wybrzuszone? Alez skad :)
wygladaly jak nowki. Jednak po zlapaniu za obudowe okazalo sie... ze mozna
ja bez problemu zdjac :))) i stercza tam teraz kartonowe rurki na nozkach.
Nawet to dziala, ale sie wiesza podczas pracy, podobnie jak ty to opisales -
raz dziala ok, raz sie wiesza. Chyba sie za nia zabiore, bo szkoda - jest w
niej procek nawet calkiem znosny

Wieczor