Re: plyta Abit BE6 II (bx) - trzy dlugie piski

Autor: Szymon Bronkowski <smtg_at_triennial.cracow.pl.usunto>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 10:37:01 MET

> Tak to prawda, ale ten "feler" szczególnie
> dotknął dwóch płyt:
> ABIT BE-6 II
> SOLTEK SL-75KAV.
> Śledzę posty na tej grupie od kilku
> lat i tak wynika ze zgłaszanych problemów.
> Sam też to znam z autopsji. Miałem
> z nimi do czynienia. Oczywiście zasze
> może być jakiś wyjątek, ale jest to
> najbardziej prawdopodobne.
> http://tinyurl.com/4bgcv

nie wiem czy wyjatek - wczoraj wzialem ten komputer pod jeszcze
dokladniejsze ogledziny,
wyjalem proca, wyjalem zasilacz i bardzo dokladnie obejrzalem owe
kondensatorki - moze sa uszkodzone - ale NIC po nich nie widac - nie
widzialem nigdy wybrzuszonych kondensatorkow, ale domylsam sie ze jest latwo
stwierdzic golym okiem owo wybrzuszenie?
na tej plycie wszystkie wygladaja OK
przyszlo mi jeszcze do glowy , ze klopoty moga byc powodowane przegrzewaniem
porcka
choc zdaje sie ze Celerony sie nie grzaly bardzo?
pytam bo ten nie mial pasty pomiedzy radiatorem a rdzeniem
pomiaru temp. nie mam bo proc siedzi na przejsciowce
posmarowalem go na wszelki wypadek - ale logicznie rzecz biorac jezeli
chodzil przez lata bez pasty, to chyba nagle nie zaczal sie grzac? nie
mialem jeszcze czasu sprawdzic czy to cos dalo
zaczynam juz szukac roznych przyczyn i mam coraz mniejsze nadzieje na
uratowanie tego sprzetu :(

pozdr. Szymon