Re: "komp" uszkadza programy...(!)

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 11:36:15 MET

Użytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:518363316.20041105194839@poczta.onet.pl...
Witam!

> W jednej firmie stoi kompik a na nim Płatnik.
> Program sie czesto zawiesza, wywala jakies smieszne komunikaty, nie
zapamietuje
> danych. Przejrzalem i program i baze danych i wszystko jest z nimi w
porzadku.
> Wniosek ? Sprzet....ale przeciez nie jest popsuty !

Zanim sie Pan narobi jak glupi osiol, to informuje
ze Program Platnika zle skonfigurowany tak dziala.
Zwiechy, obciazenie kompa na maxa,
tak ma byc, w krytycznych sytuacjach przy duzej ilosci
danych program platnika moze udawac "trupa" przez
pare ladnych godzin zeby na koniec "zmartwychwtac".
Pan opieprzy "fachowca" od platnika (chyba ze to Pan)...........
Wbrew pozorom Program Platnika wymaga sporego nakladu
czasu aby prawidlowal dzialal.................... Wiem co pisze..

pozdrawiam
Adams