"komp" uszkadza programy...(!)

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 19:48:39 MET

Witam!

W jednej firmie stoi kompik a na nim Płatnik.
Program sie czesto zawiesza, wywala jakies smieszne komunikaty, nie zapamietuje
danych. Przejrzalem i program i baze danych i wszystko jest z nimi w porzadku.
Wniosek ? Sprzet....ale przeciez nie jest popsuty !
Ktos powiedzial mi takze, ze zachowywanie sie Windowsa, Płatnika i innych progow
to wina sprzetu, ale kurcze. Co jest nie tak z nim ? PAmiec testowana, dobre
chlodzenie, grafika i muzyka tez.
Co w takim razie sie "popsulo" w nim ? Ze od czasu do czasu tak sie zachowuje ?
Windows dziala bez problemow, czasem sie nie zamknie, ale to pikus- przyjmijmy,
ze "one tak maja" (wiem o latkach MS'a)

Druga sprawa to dyski. Czy to prawda ze tanie plyty glowne maja problemy z
dyskami, czy dyski maja problemy z plytami ?
Ot, moje spostrzerzenia po przegladnieciu wielu kompow - wszystkie mialy dyski
Samsunga. Płyty glowne na roznych chipsetach, najczesciej i815, i815, Via693,596
(rozne klony)