Re: dvr-rw zamula xpka

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 19:47:48 MET

Sniper wrote:

> Ja mam chipset VIA i u mnie śmiga cudnie. Podczas nagrywania DVD z
> 8-krotną prędkością w ogóle nie czuję jakiegokolwiek obciążenia
> (Athlon 1800+, 768 MB RAM).

hmm, a mozna wiedziec jakie /srednie/ obciazenie CPU odnotowujesz podczas
wypalania plyt DVD? pytam, bo na wspomnainym NEC'u odnotowywalem 95%
ciaglego obciazenia w calym cyklu, i to zarowno pod windows jak i linux
(tryb UDMA)- wiec to raczej nie kwestia sterownikow byla.. moje podejrzenia
padly na maly bufor jako winowajce, szczegolnie ze poprzednia nagrywarka
CDRW nawet w trybie PIO4 minimalnie obciazala system (athlon 2200+,NForce2,
512MB DDR).

pozdrawiam