ryski na monitorze-retusz

Autor: Vautrin <notsend_at_ipx.hostnet.chud.us>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 19:31:45 MET

Witam

Nabylem monitor na Trinitronie i wszystko fajnie pieknie do momentu az nie
zachcialo mi sie przetrzec kineskopu wilgotna chusteczka gigieniczna no i
zdziwnie mnie chwycilo kiedy nagle znikad pojawily sie ryski na powloce
antyodblaskowej.
Teraz pytanie czego uzyl kolo co mi go spylil ze tego nie bylo widac bo
chcialbym wrocic do poprzedniego stanu tzn chcialbym uzyc tego cuda zeby one
zniknely bo choc niewielkie to troche mnie irytuja.
Czego chlopaki(sprzdawcy uzywanych monitorow) uzywacie do retuszu rysek bo
kurna efekt byl niezly ze nawet tego nie zauwazylem przy kupnie. Wiem tylko
ze w zetknieciu z wilgocia to sie robi takie jakby tluste bo zaczelo sie
toto rozmazywac i opalizowac.
Temat kilka razy poruszany ale brak jasnej odpowiedzi wiec moze teraz ktos
zdradzi tajemnice.

Wiec czego trzeba uzyc???

Pozdrawiam grupowiczow.