płyta pali procki

Autor: bleki <bleki_at_PF.PL>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 17:22:33 MET

Mam plyte MSI K7t266 Pro2 RU. Niestety ostatnio spaliła mi procesor. Po
włożeniu innego (nie jestem pewny czy był ok) okazał się on znowu spalony
(sprawdzałem u kumpla). Zaniosłem płytę (samą) do serwisu i okazało się, że
wszystko jest ok. Działała bez zarzutu. Kupiłem więc następny procesor
odpalam i... znowu nie działa (ten procek na 100% był sprawny). Sprawdzałem
go u kumpla i już nie działąL. nie wiem gdzie dokładnie leży problem, ale
mam kilka obserwacji. Jeżeli ktoś jest pewny odpowiedzi to proszę o pomoc.
Zatem

1. Na obudowie zasilacza jest 5V napięcia (sprawdzałem miernikiem). Ale nie
wiem czy to to bo kolega mówił, że yu niego po przyłożeniu probówki też mu
świeci
2. Na radiatorze po przyłożeniu metexa pokazują się wartości od 0 - 5 V. Są
niestabilne więc nie wiem co to dokładnie jest. Nie mam też pewności czy to
są jakieś ładunki i czy rdzeń procesora AMD Duron i Athlon, który jest na
wierzchu jest na nie czuły

jeśli ktoś zna mądrą odpowiedź na mój problem to proszę o nią, najchętniej
na blekione@pf.pl