Re: Overclocking: Barton 2500

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 17:22:51 MET

"GLide" <glide@WYTNIJterramail.pl> wrote in message
news:197e5mu1diwys.1mq994my9axq0.dlg@40tude.net...
> A moze Twoj egzemplarz wymaga w takich warunkach lekkiego podbicia
napiecia
> zasialajacego? Nie kazdy smiga ot tak sobie. Poza tym nic nie piszesz o
> chlodzeniu i temperaturze. Byl tu wczoraja watek o programie do
> monitorowania parametrow. Zainstaluj i patrz co sie dzieje - temperatura,
> napiecia itd.

Tak jak pisałem. Póki co jest temp 35-40 st. Ale to być może wina za
niskiego napięcia. Muszę sprawdzić czy rzeczywiście puszczam go teraz na
1,5V.
Oprogramowanie odpowiednie mam. Prime95, MemTest, CPUFan itp itd.

> Jesli pamiec jest PC3200 to moze jednak cos z nia nie tak i sie krzaczy?
> Memetest sciagnij z internetu i przetestuj - uruchamiasz z zainstalowanej
> dyskietki i czekasz na kwiatki.

Też mi się to nie podoba, że kostka, która jest PC3200 wykrzacza się pod
MemTest w trybie asynchronicznym. Może mam timingi jej zwiększyć? Bo teraz
to nie wiem czy to wina procka czy kości, że przy wyższych częstotliwościach
system siada.

pzdr
topjes